දූවරු දර්ශන තලයට ආයෙත් දැලි පිහියෙන් කේක් කපමු

වීරවර්ධන මැණිකේගේ ඇස් යොමු වූයේ වලව්වේ ගේට්ටුව දෙසටයි. ඇයට මහත් තනිකමක් දැනිණි. ඇය දෑස මෙන් රක්ෂා කළ දූ දරුවන් සියල්ලෝම ඇයව අතැර තමන්ගේ ලෝකවල් සොයා ගොසිනි.

ඇය අසල ඇති හාන්සි පුටුවේ ඈඳි ගත්තාය. දකුණත නිකට මත තබා මහත් සුසුමක් හෙළුවාය. ඇගේ දෑස මත ලිය වී ඇති සංවේගය වචන දහස් ගණනකට වුව ද පෙරළිය හැකි බව මට සිතිණ. මම ඇය සමීපයට ගියෙමි.

මොකද ආයේ මේ පැත්තේ?

ඇගේ කරුණාවන්ත ස්වරය පොදු එකකි.

ආරංචි ටිකකුත් ගෙනි යන්න හිතාගෙනයි ආවේ.

මම ඊට පිළිතුරු බැන්ඳෙමි.

මං ඊළග සීන් එකට පුංචි රිහසල් එකක් කළා. අන්න නාලන් ඉන්නවා ඇතුළේ.

මා වලව්වේ පිවිසුම් ද්වාරය දෙසට නෙත් හරවත්ම නාලන් මෙන්ඩිස් පැමිණියේය.

නාලන් මේ දිනවල දූවරු පුංචි තිරයට ගෙන ඒමට සූදානම් වෙයි. මේ එම ටෙලි සිත්තම තැනෙන අතුරුගිරියේ ප‍්‍රධාන දර්ශන තලයයි.

වීරවර්ධන මැණිකේ ජීවත් වන්නේ ද දූවරු තුළය. ඇය සැබෑ ජීවිතයේදී අපේ නිළි රැුජන වන්නීය. එසේත් නැතිනම් කොයි කාගේත් මාලිනී අක්කාය.

නාලන්, මාලිනිය පෙර සූදානම් වූ දර්ශනය කැමරාවට නැගීමට සැරැසෙයි.

ඇක්ෂන්.

මේ ගේ දැන් පාලූවෙන් පිරිලා. ඉස්සර කොච්චර නම් සතුට පිරුණු තැනක් ද . . .

කට් කට් කට්.

දර්ශනය අවසානයට නාලන්ගෙන් විධානය.

අනේ මට හිතෙනවා ඒ දෙබස් ටික හරියට කිය වුණේ නැහැ කියලා. ආයේ ගමු ද ඒ ෂොට් එක.

මාලනිය පවසන්නේ දෙගිඩියාවෙනි.

හා හා මාලිනී බය වෙන්න එපා` එන්නකෝ බලන්න නාලන් ඇය අස්වැසුවේය. නාලන් සහාය අධ්‍යක්ෂ උදය එතැන ඇති කුඩා මොනිටරයකින් එම දර්ශනය මාලිනියට නැරැුඹීමට සැලැස් වීය. තමා රගන  ඕනෑම දර්ශනයක් ඉතා විශිෂ්ට යැයි සිතන නළු නිළියන් සිටින රටක අපේ ප‍්‍රතිභාපූර්ණ නිළි රැජිණ තමාගේ රංගනය වඩාත් හොඳින් ඉටු කිරීමට ගන්නා උත්සාහය හැම දෙනාටම ආදර්ශයකි. ඇය අග‍්‍රගණ්‍ය නිළි රැජන වන්නේ ද එකී කැප වීම නිසාමය.

මෙච්චර හොඳට මං රගපෑවද?

 ඕනෑම විශිෂ්ටයකු සතු රහස නම් තමා නිර්මාණය කෙරෙහි පරිපූර්ණ තෘප්තියක් ඇති නොකර ගැනීමය. එය එසේ වීම ඊළග නිර්මාණයට පෙර සූදානමකි.

දූවරු හී රංගනයේ යෙදෙන මනීෂා නාමල්ගම ජනේලයෙන් පනින කතාවක් පිළිබඳ අප මීට ප‍්‍රථම දවසක සඳහන් කළා ඔබට මතක ඇති. මෙවර ද ඇය අප සමග කතාබහ කිරීමට ආවේ සුපුරුදු අයුරින්ම කාමරයේ දොරකින් පැමිණ නොව ජනේලයෙන් පැනලාය.

අපි දැන් මේකට නමක් තියලා තියෙන්නේ, මනීෂාගේ ජනේලය කියලා.

නිෂ්පාදන කණ්ඩායමේ අයකු මනීෂා නිතරම පනින ජනේලය පෙන්වා පැවසීය.

දූවරු දර්ශන තලයේ වැඩිපුරම ගැවසෙන්නේ රංගන ශිල්පිණියන්ය. මාලිනී ෆොන්සේකා, අයිරාංගනී සේරසිංහ, මාලිනී වීරමුණි, යශෝධා විමලධර්ම, වත්සලා දියලගොඩ, නිම්මි ප‍්‍රියදර්ශනී, මනීෂා නාමල්ගම ඒ අතර වෙති.

මම වෙන්න ඇති එක සැරයට එකම දර්ශන තලයක නිළියො වැඩිපුරම හසුරවලා තියන ඩිරෙක්ටර්.

නාලන් විහිළුවට මෙන් එසේ කීවේ කමිසයේ කොලරය ද අත ගාමිනි. දූවරු හරහා නවක රංගන ශිල්ප / ශිල්පිණියන් කිහිප පොළක් පුංචි තිරයට පැමිණෙයි. ඉසුරු ලොකුහෙට්ටිආරච්චි ඒ අතර වෙති.ඔහු දූවරු හි ලියුම් බෙදන්නෙකු ලෙස රගයි.

ඉසුරු මේ පාර දිගේ ටිකක් වේගයෙන් බයිසිකලය පැදගෙන එන්න  ඕනේ.

ඉසුරු, නාලන් පැවසූ අයුරින්ම බයිසිකලය පදිමින් කැමරා ඇති දෙසට පැමිණි මුත් නාලන් එයින් සෑහීමකට පත් වූයේ නැත.

කෝ දෙන්නකො බයිසිකලය. නාලන් ඉසුරුගෙන් ඉල්ලා ගත් බයිසිකලය ගෙන වටයක් දෙකක් පැද්දේ බයිසිකල් පැදීම මේ අයුරින් යැයි ඉසුරුට පවසමිනි.

දූවරු එකේ සීන් එකක් වෙනුවෙන් නිළි රැුජන පිරිවරා අනෙකුත් තාරකාවන් කේක් කපන්නට සූදානම් වෙයි.

කේක් තිබුණට කෝ කපන්න පිහියක්.

අයිරාංගනී මහත්මිය වටපිට බැලීය.

මේ තියෙන්නේ?

මාලිනී වීරමුණි පිහියක් වැනි යමක් රැගෙන ආවාය. සැබවින්ම එය දැලි පිහියකි.

අපි මේ හදන්නේ රැවුලක් කපන්න නෙවේ, කේක් ගෙඩියක් කපන්න. මාලිනී අත තිබූ දෙය දුටු තවකෙකු කීවේය.

වෙන පිහි නැහැ, ඔන්න ඔහේ මේකෙන්ම කපමු.

මාලිනී වීරමුණි ඉතා අපහසුවෙන් දැලි පිහියෙන් කැපූ කේක් කෑල්ලක රස මම ද විඳ ගත්තෙමි.

මේ අය ද දූවරු හි රංගනයේ යෙදෙති.

රොෂාන් පිලපිටිය, චන්දික නානායක්කාරයි. ප‍්‍රභාත් වීරසිංහ ලියෝනි කොතලාවල, සරත් කරුණාරත්න, අතුල ජයසිංහ, වතික රවිනාත්.

සරසවිය පුවත්පත ඇසුරෙනි

Posted by Ravaya on 9:13 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

0 comments for "දූවරු දර්ශන තලයට ආයෙත් දැලි පිහියෙන් කේක් කපමු"

Leave a reply